Bez barier, czyli TAURON bardziej dostępny dla klientów
W trosce o wygodę i satysfakcję swoich klientów, TAURON wprowadza innowacyjne rozwiązania, umożliwiające załatwianie większości spraw bez wychodzenia z domu. Wirtualny punkt obsługi klienta jest już dostępny pod adresem klient.tauron.pl, a na stronie można również skorzystać z pomocy wirtualnego konsultanta, gotowego odpowiedzieć na najbardziej wymagające pytania. Serwisy klienckie oferowane przez TAURON są zgodne ze standardem WCAG 2.1, co oznacza, że mogą z nich korzystać osoby cyfrowo wykluczone ze względu na wiek czy stan zdrowia. Tylko w ubiegłym roku w ramach inicjatywy „TAURON Bez Barier” uruchomiono 36 dedykowanych projektów.
TAURON jest liderem w branży energetycznej jeśli chodzi o proklienckie rozwiązania. Dzięki wprowadzeniu wirtualnego punktu obsługi klienta oraz zastosowaniu standardu WCAG 2.1 firma stworzyła nową przestrzeń dla klientów, dla których wizyta w tradycyjnym punkcie obsługi może być trudna. Wirtualny punkt obsługi klienta oraz możliwość rozmowy z konsultantami dostępne są na stronie klient.tauron.pl.
Ponadto TAURON wyposażył Punkty Obsługi Klienta w pętle indukcyjne i uruchomił specjalną infolinię dla seniorów.
Jesteśmy jedyną spółką w branży energetycznej, która ma spójny program działań na rzecz osób z niepełnosprawnościami, seniorów, osób chorych, społecznie i cyfrowo wykluczonych – wyjaśnia Paweł Szczeszek, prezes zarządu TAURON Polska Energia. – Zależy nam, aby wszyscy nasi klienci i pracownicy czuli się bezpiecznie i komfortowo na każdym etapie współpracy z nami – dodaje prezes TAURONA.
TAURON Bez Barier to szereg działań, które poprawiają dostępność do usług. Dzięki wprowadzonym zmianom proces obsługi klientów został usprawniony, stając się bardziej przyjazny i łatwiej dostępny dla wszystkich. Zrealizowane zadania obejmują eliminację barier architektonicznych, komunikacyjno-informacyjnych i cyfrowych. TAURON promuje świadomość równości i inkluzywności zarówno w komunikacji zewnętrznej, jak i wewnątrz firmy, skierowanej do pracowników. W ramach programu w 2022 roku TAURON uruchomił 36 inicjatyw.
Źródło: TAURON
Tomasz Burek