Gliwice. II rata za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
Przypominamy przedsiębiorcom, że do 31 maja należy wpłacić II ratę za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, informuje Wydział Usług Komunalnych Urzędu Miejskiego w Gliwicach.
Opłaty należy dokonywać na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Gliwicach ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice Bank Millennium S.A. 48 1160 2202 0000 0005 0904 4009
W tytule przelewu lub na dowodzie wpłaty należy podać nazwę i adres punktu sprzedaży oraz kategorię zezwolenia, np. „sklep ul. …, zezwolenie A,B,C – II rata”, „restauracja ul. …, zezwolenie A – II rata”.
Przedsiębiorcy, którzy nie dokonają opłaty w terminie, mają możliwość dokonania wpłaty w ciągu kolejnych 30 dni liczonych od daty upływu ustawowego terminu, pod warunkiem jednoczesnego dokonania dodatkowej opłaty w wysokości 30% opłaty za korzystanie z danego rodzaju zezwolenia, obliczonej dla danego roku.
Brak opłaty raty w dodatkowym terminie wraz z wymaganą dodatkową 30% opłatą będzie podstawą do wygaszenia zezwolenia.
W przypadku wygaśnięcia zezwolenia, przedsiębiorca może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia, ale nie wcześniej, niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Więcej informacji na ten temat można uzyskać w Wydziale Usług Komunalnych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, pokój 366 (III piętro), tel. 32/239-11-58, 32/238-54-24.