Jastrzębski Węgiel najbardziej medialnym klubem siatkarskim w Polsce
Jastrzębski Węgiel, wspierany przez Jastrzębską Spółkę Węglową, został uznany przez magazyn „Forbes” za najbardziej medialny klub siatkarski w Polsce. W najnowszym rankingu przygotowanym przez „Forbesa” we współpracy z Pentagon Research i „Przeglądem Sportowym” klub zajął pierwsze miejsce, gromadząc imponującą liczbę publikacji medialnych oraz wysoką wartość mediową.
Wyniki w liczbach
Jak wynika z czerwcowego wydania „Forbesa”, liczba publikacji na temat Jastrzębskiego Węgla wyniosła ponad 20 tysięcy, a wartość mediową oszacowano na 79,2 miliona złotych. Te imponujące wyniki podkreślają rosnące zainteresowanie mediów klubem oraz jego rosnącą popularność wśród kibiców.
Liderzy medialności w polskim sporcie
W rankingu najbardziej medialnych sportowców w Polsce, na czele znalazła się najlepsza polska tenisistka i liderka światowego rankingu WTA Iga Świątek. Tuż za nią uplasował się kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski, Robert Lewandowski, a trzecie miejsce zajął świetny polski tenisista, Hubert Hurkacz. Wśród siatkarzy najwyżej sklasyfikowani zostali: Wilfredo Leon (11. miejsce), Aleksander Śliwka (12. miejsce) i Bartosz Kurek (13. miejsce).
Medialność w innych dyscyplinach sportowych
Spośród klubów piłkarskich najwięcej uwagi mediów przyciąga Legia Warszawa. W żużlu na pierwszym miejscu pod względem medialności znajduje się Enea Falubaz Zielona Góra, w piłce ręcznej dominującą pozycję zajmuje Industria Kielce, a w koszykówce najbardziej medialnym klubem jest Trefl Sopot. Ciekawostką jest fakt, że najbardziej medialnym wydarzeniem sportowym okazał się siatkarski Tauron Puchar Polski organizowany w Krakowie.
Źródło: JSW, fot. Klub Siatkarski Jastrzębski Węgiel
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. W portalu Dwa Kwadranse każdego dnia piszemy o najważniejszych wydarzeniach z regionu. Bądź na bieżąco! Obserwuj Dwa Kwadranse na Facebooku, Instagramie, platformie X oraz TikToku.