Konkurencja nie śpi… jak nie zostać w tyle?!

Tworzenie własnej firmy można porównać do budowy domu. Na każdym etapie należy dać z siebie wszystko. A jednak przy tak poważnym wyzwaniu trudno uchronić się od błędów. Jednym z najpoważniejszych jest przykładanie zbyt małej wagi do wypromowania swojej marki.
Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z drobnymi przedsiębiorstwami typu butik, sklep osiedlowy, punkt ksero, czy też w grę wchodzą dużo poważniejsze przedsięwzięcia jak sklepy wielkopowierzchniowe, stacje paliw, większe lokale gastronomiczne, zasada jest jedna. Firma może być doskonale przygotowana na wejście na rynek, posiadać bogate zaplecze, mieć wykwalifikowaną kadrę, oferować usługi na najwyższym poziomie, a mimo to polec w starciu z konkurencją. Skąd to zagrożenie?
Reklama dźwignią handlu – to wcale nie wyświechtany slogan, ale szczera prawda. Co z tego, że np. nowo powstała restauracja serwuje najlepsze potrawy w dzielnicy, skoro nikt nie wie, że w tym miejscu się otwarła. W tej sytuacji należy działać błyskawicznie – reklama w internecie, lokalnej rozgłośni radiowej czy kampania ulotkowa, to jedna strona medalu. Druga – równie ważna – to zadbanie o to, aby lokal ten rzucił się w oczy przechodniów, a ci powiedzieli o nim swoim znajomym. Poczta pantoflowa jest najskuteczniejszą formą reklamy.
Jak sprawić, aby firma uzyskała stałych klientów w szybkim czasie? Musi wyróżnić się na tle innych konkurencyjnych jednostek zlokalizowanych w sąsiedztwie. Trzeba zatem sprawić, aby zwabić wzrok potencjalnych klientów i zatrzymać go jak najdłużej na swej witrynie.
Obecnie istnieją dziesiątki sposobów na to, aby sprostać temu wyzwaniu. Należą do nich m.in.: reklamy świetlne, litery podświetlane, reklamy led, czy choćby pylony reklamowe. Wszystko to można zawrzeć pod wspólnych mianownikiem, jakim jest identyfikacja wizualna marki.
Szczególną uwagę zwraca na to Przemysław Pomarański, ekspert ds. reklamy z 20-letnim stażem, założyciel Grupy REDEYE i producent reklam.

– Każda dobrze wydana złotówka na rzecz rozreklamowania własnej firmy przyniesie wymierną korzyść w postaci pozyskania nowych klientów, a ca za tym idzie przyniesie dodatkowy zysk – zapewnia Przemysław Pomarański.
Podkreśla, że wśród wielu przedsiębiorców wciąż panuje błędne przeświadczenie, że ich produkt sam obroni się na rynku tylko ze względu na to, że po prostu jest dobry. Niestety konkurencja nie śpi. Kto za sprawą reklamy przyciągnie do siebie klientów, ten wygrywa.
Nie da się ukryć, że wypromowanie marki to wieloetapowe i skomplikowane zadanie. Kto nie wie, jak zrobić to skutecznie, ten niestety może utopić pieniądze w błocie. Warto zatem zastanowić się nad wyborem doświadczonej firmy, która kompleksowo zadba o wypromowanie danej marki.
– Dawno temu doszedłem do wniosku, że tylko silny zespół ekspertów z różnych dziedzin, połączony ze sobą w jedną całość, daje gwarancję, że klient dostanie to, czego oczekuje – zaznacza Przemysław Pomarański. – Stworzyliśmy taką grupę, obejmującą fachowców z branży marketingowej, handlowej, grafików komputerowych, ale także montażystów i serwisantów. Dzięki temu oferujemy usługę od A do Z. Nasi klienci mogą zobaczyć efekty naszej pracy, ponieważ mamy za sobą zrealizowanych setki przedsięwzięć reklamowych na terenie całego kraju, zarówno tych, które przeprowadziliśmy w małych zakładach, jak również w wielkich przedsiębiorstwach.
Dodaje, że REDEYE przeprowadza klienta przez całą ścieżkę. Zaczynając od doradztwa i consultingu, poprzez stworzenie projektu reklamy, jej wykonania, a w końcu serwisu, dodatkowo wydłużając okres gwarancyjny nawet do 5 lat.
W ostatnim czasie Grupa REDEYE Sp. z o.o. gościła na prestiżowym Wydarzeniu, jakim jest Międzynarodowe Forum Gospodarcze, odbywające się cyklicznie na Śląsku. Jako uhonorowanie dotychczasowej pracy firma otrzymała nagrodę European Economic Award przyznanej z ramienia Europejskiego Ośrodka Rozwoju Gospodarki. To prestiżowe wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które charakteryzują się innowacyjnością, wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju gospodarczego i potwierdzając tym samym pozycję lidera w swojej branży.



